2017. október 18.

Új szerkesztő


Aki követi a blogot, az észrevehette, hogy már raktam ki pár posztot, és úgy gondoltam, hogy már ideje lenne bemutatkoznom nektek.


Üdvözlök mindenkit, én Stofy vagyok. Honnan jött ez a név? Hát egy elég logikátlan becenevem volt. Kristóf-stof-stofi-stofy. Az az igazság, hogy én nem vagyok valami nagy "veterán", ugyanis a sorozatot csak nyáron (2017) kezdtem el nézni.

A kedvenc fő szereplőm Rainbow Dash. Miért ő? Talán a vicces beszólásai, a kék szín, vagy sok olyan arc amit ha meglátok mindig sírva nevetek? Nem tudom. A mellékszereplők közül, a zenész páros: Vinyl és Octavia. Vinyl a folytonos pörgősség, Octavia pedig a klasszikus zene iránti tehetsége, érdeklődése miatt.
Luna vagy Celestia? Nekem Luna jobban be jön, de Celestiával sincs bajom.

A szokásos dolog történt velem is. Mondom magamban,-Hm.. vajon miért szeretik ennyien ezt a sorozatot az emberek? Le ülök, megnézek egy részt lesz, ami lesz. Megnéztem, mondom -hát akkor már nézzünk meg még egyet. Utána még egyet, és még egyet, és még egyet. Egészen a 2. évadig meg sem álltam aznap.  A sorozatból mind a 7 évadot láttam, egy-két fan ficet is olvastam már.

Utána el kezdtem kutakodni, hogy milyen oldalakat lehet találni az interneten, mert szerettem volna egy ilyesféle közösségbe tartozni. Először rá találtam az eqd-re, majd pedig erre a blogra. A nyár vége felé fel néztem, és láttam, hogy szerkesztőket keresnek. Jelentkezdtem, meg ér egy próbát. Nagy meg tiszteltethetés, hogy itt lehetek, mint szerkesztő. A blog történelméről nagyjából tudok mindent. Én általában pmv, fanart, bg (hátterek) és gondolatébresztő cimkéjű posztokkal fogok jelentkezni.