2017. október 15.

Új szerkesztő!


Emlékeztek még arra a kis pályázatra? Mintha csak tegnap lett volna, hogy azon agyaltam, vajon érdemes lenne-e tennem egy próbát...jó, talán annyira nem sokat...jó, igazából amint megláttam, már elkezdtem fogalmazni a jelentkező szöveget. A nevem Midnight Flare, s mostantól büszkén állíthatom:
a Hunbrony szerkesztője vagyok!


Lassan két éve már, hogy megismerkedtem a rózsaszín-szivárványos cukormázzal bevont lovagregények világával (ismertebb nevén a My Little Pony-val). A mai napig az egyik kedvenc sorozatomnak nevezem, hihetetlen belegondolni, hogy az évek során mennyit nevettem egy-egy jóra sikerült jeleneten, eltalált fanarton, érdekes történeten, vagy hogy hány zenét ismertem meg csak azért, mert PMV készült belőle. Már egy jó ideje hobbimnak tartom az írást (jelent is meg fanficem a blogon), ezért is mertem hezitálás nélkül fejest ugrani a megmérettetések tengerébe, versenybe szállva, hogy lehetőséget kapjak cikkeket írni a blognak.

Az eddigi cikkeim...amiből ezzel együtt összesen három volt...szóval az eddigi cikkeim és vázlataim körvonalainak nagy részét a vonaton ülve húztam meg a fejemben (meglepően produktív az ember, ha nincs más dolga, csak kifelé bámulni az ablakon). Az egyetemnek köszönhetően két várost is otthonomnak nevezhetek, Békést és Szegedet. A mai napig emlékszem rá, amikor gólyaként beosontam a kollégium tanulószobájába Én kicsi pónimat nézni, mert akkor még csak ott lehetett fogni a wi-fit. Így, huszonegy évesen belegondolva...nem, ez még így visszagondolva is zseniális volt!

Világ életemben imádtam az újat, a váratlant, a szokatlant. Ennek szellemében állok most neki a cikkek megírásának, hogy minél színesebbé, változatosabbá tegyem a blogot. Azt hiszem, tőlem leginkább olyan irományokra számíthattok, amik további áskálódásra késztetnek, elgondolkodtatnak, vagy éppen csak egy meglepett mosolyt csalnak az arcotokra. S mindenek előtt egy-egy könnyed, kellemes olvasmánnyal akarod szolgálni a reggeli kávé, a műszak közepi szünet, vagy éppen két borzadályos tétel mellé.

Úgy látom, mindent el is mondtam, amit első körben érdemes vo...hoppá, majdnem meg is feledkeztem a szükséges tiszteletkörökről. A szereplők közül a kedvenc pónim nem más, mint Maud Pie. Az a karakter valami fenomenális! Ami pedig a napszakok vitéz istennői közti versengést illeti: All hail Celestia! Dicsőséget a delelő nap sugarainak! Sokáig éljenek a fény őrei...elnézést, kissé elragadtattam magam. Hamarosan újra jelentkezem, addig is minden jót, és brohoof!

/)*(\ 
Midnight Flare