2016. szeptember 27.

Brony Piknik élménybeszámoló


Kis késéssel, de idén is megrendezésre került a Nagy Magyar Brony Piknik.
És idén volt az első alkalom, amikor minden gond nélkül kijutottunk az eseményre mi is.

Történt éppen szeptember 24-én, hogy ismét elérkezett az ideje egy nagy bróni összeröffenésnek. Én aznap Flunkyval és Retrotommal mentem a helyszínre, ám kellett egy kis kitérőt tennünk előtte. A szabályok adottak voltak. Üres kézzel nem érkezünk. Eme szabályt mi is tiszteletben tartottuk, így miután tettünk egy rövidke látogatást a boltokba, indulhattunk is.


A Margit hídnál találkoztunk még Bencével is, majd együtt indultunk be a szigetre. A helyszín a tavalyihoz képest éppen csak ötven méterrel változott. Kiszúrni nem volt nehéz a helyet, láttuk, hogy Marcsello már fent van a fán, plusz sok ember üldögélt ott egy kupacban.



Szóval megérkeztünk a piknik kijelölt helyszínére. A Margit-sziget egyik nagy szépsége, hogy rengeteg beparkosított terület áll rendelkezésre, így a helyválasztás sem okozott gondot.



Amint odaértünk, beleadtuk a közösbe a magunkkal hozott ételeket, majd ment az ismerkedés. Rengeteg interneten megismert ismerőssel találkoztam. Az ismeretségből pedig barátság lett. Sok emberrel beszélgettem a pikniken, sokan emlegették a tavalyi találkozót valamint a többi eseményt.


Az esemény szervezése ismét csak profi munkára utal. A két szervező, Inchay és Cru ismét remekül összehozták a találkozót. Inchay foglalkozott a társassal, Cru pedig a versenyek lebonyolításával volt elfoglalva, amiből idén is akadt bőven.

A két ismert versenyszám ismét jelen volt: a fanficíró verseny és a rajzverseny. Idén sem maradtunk kreatív munkák nélkül. Valamint idén először kvízkérdések is voltak versenyszámként, amik néhol tényleg megnehezítették versenyzőink dolgát. Természetesen a versenyszámok nyerteseit idén is remek ajándékokkal jutalmazták meg.
Ezen kívül láttam egy lego Discordot, amit eddig életemben még soha.




Sajnos a nap vége is eljött, mikorra már mind kifáradtunk, és búcsút kellett mondanunk egymásnak. Hazafelé pedig már azon gondolkodtam, mennyire várom a következő évi pikniket.