2015. március 3.

Újabb hírek az 5. évadról


 A Shout factory egy újabb DVD csomagot dobott piacra Cutie Mark Quests,
(Cukijegy küldetések) címmel, melynek epizód listáján ott villant az ötödik évad első két része.



Leírás:
Csatlakozz a küldetéshez, amit minden póninak meg kell tennie: Megtalálni a saját cukijegyet.

Equestriában az önmagadhoz való hűség a kulcs, a cukijegyed megszerzéséhez. De hű maradni önmagadhoz ugyanolyan fontos! Csatlakozz Twillight-hoz, Applejack-hez, Pinkie Pie-hoz, 
Rarity-hez, Fluttershy-hoz és Rainbow Dash-hez, - pont úgy, mint kedvenc Cukijegykereszteseink, Sweetie Belle, Scootaloo, Apple Bloom, és Babs Seed - ahogy utazásuk során a cukijegyeiket keresik, egy faluba érnek, ahol... Minden póni feladta a cukijegyét?! Ahol mindenki Cukijegy küldetésben van!

Epizódlista:
1, Én Kicsi Pónim varázslatos barátság - The show stoppers
2, Én Kicsi Pónim varázslatos barátság - The return of Harmony, Part 1
3, Én Kicsi Pónim varázslatos barátság - The return of Harmony, Part 2
4, Én Kicsi Pónim varázslatos barátság - Cutie Markless, Part 1
5, Én Kicsi Pónim varázslatos barátság - Cutie Markless, Part 2
(ezek közül csak az utolsó kettő tartozik az ötödik évad részei közé)