2013. július 10.

Lauren válaszol, 3. rész

Elérkezett a sorozat harmadik, egyben lezáró része. Legalábbis amíg Lauren újra a körmére nem néz a fandomnak.

K: Azt szeretném kérdezni, lesz valaha olyan beszélgetésed, ami nem csap át kérdezz-felelekbe?
V: Nemtom. Azt hiszem, majd meglátjuk, igaz?

K: Na, mi a helyzet?
V: Nem sok. Késő estig dolgoztam. Örülök, hogy itthon vagyok. Hát feléd?

K: Azt mondtad, Hajnalt arra szántad, hogy végül átvegye Celesztia helyét. Ez azt jelenti, hogy Celesztia végül meghalt volna vagy máshogy írjátok ki a történetből?
V: Azt hiszem az a legjobb nekem, ha megtartom magamnak a terveimet. Nem lenne sportszerű elmondani a sorozat mostani készítői és az ő terveik felé. Talán majd egyszer.

K: Mit várhatunk a mostani és jövőbeli projektjeidtől? Emellett, szerinted meg tudod majd valósítani az MLP-re tartogatott ötleteidet más formában?
V: A következő hónapokban dolgozom majd néhány projekten, de még nincs semmi konkrét. És gondolkodom rajta.

K: Az animációs filmek, mint a Wall-E és a Rontó Ralph széleskörű elfogadásra leltek és már nem csak gyerekek szórakozása. Szerinted a rajzfilmek is elérhetik ezt a státuszt?
V: Meg kell várnunk, amíg a pénzes tagok eldöntik, hogy adnak egy esélyt az ilyesminek és a közönségnek is nyitnia kell az ötlet felé. Craig és én éveken át találkoztunk szülőkkel, akik együtt élvezték a műsorainkat a gyerekeikkel. Azt hiszem, ahogy az újabb generációknak gyerekei lesznek, ezt egyre gyakrabban tapasztaljuk. Remélem.

K: Lauren, ha belehalok is, de ezt tudnom kell. Mi volt a végsó terved Rollerinával (Scootaloo)? Ő tényleg árva? Ha nem vetted volna észre, ő a kedvencem.
V: Nem mondhatnám, hogy valaha árvaként gondoltam volna rá. Mindazonáltal, nem voltak pontos terveim a családjával kapcsolatban. Ha a műsor készítése közben ki kell találnunk, akkor döntünk róla. Bizonyos dolgokat a kezdetekkor eltervezel, másokkal csak előállsz, amikor szükséges.

K: Szoktad nézni a műsorokat amin dolgozol, vagy annyira benne vagy a munkában, hogy teljesen kiég számodra?
V: Meg szoktam nézni az epizódokat, amiken dolgoztam. Ennek ellenére, ha a kezdetektől dolgozol valamin, teljesen kiöli a képességed, hogy nézd is. Nem hiszem, hogy tudnál úgy tekinteni rá, mint egy közönséges néző.

K: Vannak terveid a Cukijegy Lovagok cukijegyeivel kapcsolatban, vagy nyitott a történetük vége?
V: Voltak terveim Rollerina és Édibella számára, de Almavirágén még mindig dolgoztam.

K: Említetted, hogy számtalan terved volt a karakterek számára, amik nem valósultak meg. Mik voltak ezek a tervek, beszéltél róluk Jaysonnak és Meghannek, hogy ha ők is úgy gondolják, felhasználhassák?
Például egy interjúban említetted, hogy Zekora egy második mentora lehetett volna Hajnalnak és a legutóbbi epizódok egyikében fel is öltötte ezt a szerepet.
V: Talán elmondtam néhány dolgot. Nem emlékszem ki mit mondott. Zekora, mint mentor, része volt az elképzeléseinknek.

K: Ha egy egyszarvú alikornissá válhat, képes erre egy pegazus és egy földi póni is?
V: A nézetem szerint, igen.

K: Csak kíváncsiságból. Szerinted a producerek és hasonlók nyitottabbak a női fő és fontosabb mellékszereplőkre, az animációs filmek közt ez hozta meg a sikert a póniknak, My Littlest Pet Shopnak és a Korra legendájának?
V: Abszolút nem. Eltekintve a népszerűségétől, a MLP nem kap kiugróan jó értékeléseket--- vethető össze a nagyobb csatornákkal.

K: Tervben volt az Equestria Girls, amikor még dolgoztál a sorozaton?
V: Nem.

K: Mit jelent tulajdonképpen hercegnőnek lenni Equestriában?
V: Számomra komoly felelősséget az ország vezetésével kapcsolatban, épp mint a való életben. Hogy mit jelent most, abban nem vagyok biztos.

K: Nem szoktam ponychanre járni, azért vagyok itt, mert lekéstem a 4chanes látogatásod, kedves, hogy megkaptuk ezt a lehetőséget. 4chanen volt egy vita, hogy a királyi esküvő mennyire volt a te munkád vagy mi változott. Ha már megválaszoltad valamikor, bocsánatot kérek. Azt tudom, hogy a harmadik alikornis határozottan nem volt betervezve, de ahogy én látom ez adta az epizód erejét.
V: Én vezettem az írói csapatot és döntöttem a történetről Robbal és Meghannel. Nem láttam az epizódot, szóval Kádencia név és fajtaváltozásán kívül nem tudom mi változott.

K: Csak azt szeretném tudni, melyik TV társaságnál szerettél jobban solgozni. A Cartoon Network-nél a Pindúr pandúrokon, vagy a The Hub-nál a pónikon? Volt különbség a két csatorna között?
V: Be kell ismernem, a Cartoon Network-öt jobban szerettem. Több volt a forrásuk, nagyobb tapasztalat állt mögöttük és én a stábbal közvetlenül a stúdiónak dolgoztam, ami sokkal szórakoztatóbb, mint távmunkában az irodámból, ami kissé magányos.

K: Lauren, a minket megosztó dolgokra való tekintettel, amik történtek... megakadájozhattuk volna? Mi, mint rajongók, bűnrészesek vagyunk abban, ami szeretett pónijainkkal történt?
V: Nem hiszem.

K: Lauren, én imádtam a Celesztiának írott leveleket, különösen, amikor a második évad nyitórészeinek hangsúlyos pontjaivá váltak, ahogy visszaállították Hajnal hitét a barátaiban. A csatorna akarta a leveleket? Miért vezettétek ki őket a második évad folyamán?
V: Amikor a shown dolgoztunk, kértem, hogy legyen valamiféle barátság dolog minden részben. Valaki azt javasolta, legyen valamiféle "mozgás," amit borzalmasnak találtam. Az egyik vezető és én kidolgoztunk egy Egy úr az űrből stílusú levelet, ami összefoglalja a leckét a barátságról. Azt hiszem, jól működött. A második évad alatt a The Hub azt mondta, nem kell mindig írnunk egyet, de szerettem őket, ezért megtartottam (már leálltak vele?). A show meghatározó részévé váltak számomra, furcsának tűnt lemondani róluk. Azt hiszem mindenképp folytatnám a leveleket.

K: Faust asszony, voltak valaha tervei más lényekről, különböző kultúrákból, volt és lehet belőlük több a jövőben, és láthatunk belőlük többet? Emellett ki állt elő velle, hogy Tartarosz létezzen a póniverzumban?
V: Igen, terveztem/reméltem más lények és kultúrák bemutatását--- akartam Viking Karibukat!!! (megj. karibu=rénszarvas) Nem vagyok benne biztos, ki állt ellő Tartarosszal, de azt hiszem, én. Rám jellemző gegnek tűnik.

K: Készítettél valaha vázlatokat Almás, Szivárvány és Rebegőcske szüleiről, vagy nem szántátok őket képernyőre? Sokat gondolkodunk mi lett volna ha kérdéseken, kontrasztban azzal, mi is történt valójában.
V: Úgy képzeltem, Almás szülei már nem élnek, de sosem dolgoztam ki a résztleteket, mert nem hittem, hogy megengednék. Ki akartam tartani, amíg a korlátozások enyhülnek. Reméltem, hogy megcsinálhatom Szivárvány anyját az első generációs Firefly-ból. Sosem készítettem vázlatokat a szüleikről és csak homályos elképzeléseim voltak róla, milyenek és mit csináltak. Az efféle részletekkel általában várok. amíg a történet indokolja a meghatározásukat. Páratlan szüleire például nem voltak terveim, amíg nem kellettek egy epizódhoz, ahogy Cukorfalatéra sem.

K: Volt más karakter, akit be akartál mutatni és olyan hang állt volna mögötte, mint DeLancie és Discord? Talán Csillagpödrő Nagyszakáll egy másik Star Trek veteránnal?
V: Soha, de soha nem gondoltam rá, hogy együtt dolgozzak egy hírességgel. Sokan nem akarják rajzfilmekben pazarolni az idejüket, hacsak nem Disneyről van szó, és egyébként is túl nagy falat lenne. Johnt megszerezni sokkoló volt számomra.

K: Tényleg? A hírességeknek leesik az aranygyűrű az ujjukról, ha rajzfilmfigurákat kell megszólaltatni?
V: Igen. Megkerestük néhány jó barátunkat és mind nemet mondtak.

K: A te ötleted volt, hogy az első generációs Twilight legyen Hajnal édesanyja? Mert nagyon király!
V: Igen! Bár azt szerettem volna, ha a színek pontosabbak. 

K: Mi volt a legnehezebb része a műsoron való munkának?
V: Időbeosztás. Az valami szörnyű volt.

K: A te ötleted volt, hogy bekerüljön a Star Wars shot-to-shot remakeje a második évad nyitórészébe?
V: Nem. A rendezők és grafikusok találták ki. Belehaltam a nevetésbe, mikor megmutatták.

K: Hogy érzel a kislányoknak szánt játékokkal és műsorokkal kapcsolatban, javulnak, romlanak vagy tartják a szintet?
V: Azt hiszem a játékok egyre rosszabbak. Láttam néhány műsort, ami legalább próbálkozott, de sajnos nem túl sokat.

K: Szerettél volta további pónifajtákat adni a sorozathoz?
V: Gondoltam a tengeri pónikra, de nem voltam biztos benne.

K: Tudod mi ihlette Craiget a Pindúr pandúrok "A bombafejűek története" című részére? Tudod, a Beatles tribute epizód. Miért döntött egy nekik címzett rész mellett? Talán ő (vagy te) Beatles rajongó?
V: Mindketten HAAATTALMAS Beatles fanok vagyunk.

K: Nézed a Ki vagy dokit?
V: Nem, és szégyellem. Egyáltalán hol kezdjem?

K: A távozásod részleteinek érintése nélkül, van rá esély, hogy valamilyen minőségben visszatérj a kreatív csapat tagjai közé? Vagy ez a vonat már elment és mindent magad mögött hagytál?
V: Nehéz volt hátra hagyni a MLP-t, de komolyan azt hiszem, tovább kellett lépnem. Remélem a témákat, amikkel foglalkozni akartam, belevihetem a jövőbeli projektjeimbe. Többet tudnék kihozni magamból, ha nem korlátozódom ilyen fiatal közönségre. Sokkal jobb volna tíz év fölöttieknek készíteni valamit.

K: Sóval, Lauren, miért nem frissíted a DA galériádat? Biztos van valamid, amit megéri megosztani.
V: Soha nincs időm rajzolni!!! Ez életem nagy tragédiája! Amikor mégis, az munkaügy és nem tehetem közzé!

K: Jó lenne, ha megosztanád a sorozatról alkotott elképzeléseidet az emberekkel, akik a képregényeket készítik. A munkájuk nem egészen kanonikus, de, hogy őszinte legyek, sokkal jobban élvezem őket, mint a showt, mióta távoztál.
V: Azt hiszem ez a legjobb dolog, amit valaha csináltam. Őrülten büszke vagyok rá. Szeretném megosztani, de nem tartozik hozzám. Talán majd egyszer.

K: Ha lenne rá esélyed, létrehoznál egy teljesen a saját fantáziádból született TV műsor, ami nem egy előre rögzített brandre épülne? Te és a csapatod nagyszerű munkát végeztetek az univerzum felépítésével a FiM-nél a görög és római mitológia felhasználásával. Kíváncsi vagyok mire lennél képes efféle mankók és előre rögzített szabályrendszer nélkül.
V: Ha hiszed, ha nem, az efféle korlátok hasznosak. Ha egy üres vászon elé ülsz, a lehetőségek végtelenek. Hamar megcsömörlesz és nehezen kötelezed el magad egy-egy ötlet mellett. Ha van egy alapanyagod, inkább csak kapcsolatokat keresel és kitöltöd a fehér foltokat. Ezt tulajdonképpen élvezem. Nem mintha nem lennének saját ötleteim. A kihívás lehet szórakoztató, ha megkapod a megfelelő támogatást.


2 megjegyzés:

  1. "Sokkal jobb volna tíz év fölöttieknek készíteni valamit."

    Milyen jó is ezt hallani(ironikus fej)

    " Azt hiszem ez a legjobb dolog, amit valaha csináltam. Őrülten büszke vagyok rá. Szeretném megosztani, de nem tartozik hozzám. Talán majd egyszer."

    Ő most annak örül, hogy elment?

    VálaszTörlés
  2. Nyilván nagyobb alkotói szabadságot kap, ha a célkorcsoport is magasabb.

    És annak örül, hogy megalkothatta a pónik világát.

    VálaszTörlés