2012. október 2.

A Találkozók Hónapja - mozi vagy sok tali


Ifjú szervezők figyelem! A november a ti hónapotok lesz mivel akkor foglyuk megtartani A Találkozók Hónapját! 

Mit is jelent ez? Mindenki valóra válthatja ötleteit és saját maga leszervezhet egy találkozót novemberben! Minden kezdő vagy már gyakorlót szervező elküldi ötleteit a netekel@gmail.com e-mail címre amik közül a négy legjobb terv megkapja a négy hétvégét novemberben: azaz 3 / 4én, 10 / 11én, 17 / 18án és 24 / 25én is lesz egy találkozó. Egy kritérium van: a találkozó olyan legyen amit még nem szervezet a Hunbrony csapata. Vagy minimum tartalmazón egy különleges elemet az esemény.

Amelyik találkozóra mennek a legtöbben és amelyiken a legtöbben érzik jól magukat az nyer egy különleges nyereményt a Szivárványgyár jóvoltából!

A jelentkezéseket október 28ára kérem legkésőbb!

Ha nem lesz jelentkezés akkor egy közös mozizást iktatunk be november 17én szombaton.

Várom a szervezők jelentkezését, hogy novemberben minden hétvégén ellásuk a bronykat és pegasistereket egy meet-tel. De addig is ki ne hagyjátok Nightmare Night Meet-et! Brohoof

Inchay N. Hellwalker

2 megjegyzés:

  1. Inkàbb dobjuk össze a pénzt egy brony discora. Nem lesz sok egy kicsit ennyi tali egy hónapban. Jó ha egy talàlkozon megtudnak jelenni a tagok. Legyen minden nagyobb vàrosban inkàbb és egy nagyobb Budapesten. A vàrosi brony-k összegyülnek és tartanak egy élménybeszàmolót. Aztàn az is meglehet, hogy mivel beteg vagyok, hülyeségeket beszélek.
    tippem. Következõ tali lehetne valahol külföldön delfinek közt vagy Disneylandben.

    VálaszTörlés
  2. Hm... Szerintem kb a bronyk/pegasisek fele azért nem tud elmenni a meet-ekre, mert nagy a távolság köztük és Budapest között, szóval...ez tényleg egy nagyon jó ötlet! :D

    VálaszTörlés