2012. június 17.

Everland: A zárszó

 Everland: A zárszó
by Lockie

Hay hay haaay... És ezt a tali is sikeresen lezárult!




Kezdésképpen a gyülekezővel indítottunk. Összeszedtünk minden pónit és brónit. A pegasisterjeinkkel karöltve nekivágtunk a hatalmas távolságnak, hogy elfoglaljuk másodízben is a Margitszigetet... vagyis egy piciny részét.
Ahogy megérkeztünk, ismét telepakoltuk étellel, itallal az én kicsi brony-m pokrócát. Falatoztunk miközben folyt az eszmecsere a szivárványos ég alatt (ha lett volna szivárvány... de így is jó volt!). Néhányan fótózkodtak, mások pedig videóztak a pályázat megnyerése érdekében, aminek a győztes eredményét fentebb láthatjátok. A további beküldéseket lentebb nézhetitek majd meg.

My Little Brony... mivel elég kevés beküldés jött, így mindenkit díjazok. Így három győztes született: Mogyorós Márton (Lockie), Törzs Ádám és Panyik Patrik. De ne ragadjunk le a videóknál! Mivel kihirdettem egy olyan pályázatot is, hogy ki a csoport Pinkie Pie Party-arca! És a győztes nem más, mint Paulin Márton, azaz Crutio - a kiemelkedő szavazatok alapján. Néhány szót azért ő is közkinccsé tenne:


"Nananananana. Inchay! Nem CSAK én vagyok a csoport partiarca. Olyan nem létezik. Az, hogy összeharácsoltam egy csapatot, akik segítettek azokat a fenomenális instantprogramokat megvalósítani, az nem az én érdemem. Oké, nagy hangom van, és elszántan toltam a csapatot egy irányba, de csakis nekik és azoknak, akik élvezték a programokat, köszönhetem a megtisztelő címet - és az öntudatlanul rámruházott felelősséget, hogy a jövőben ugyanezt meg tudjam tenni. Állok elébe, amíg agyon nem nyom!)"


Crutio és csapata sok ötletes versenye és mókái közt kiemelendő a közös fanfic írás! A társaság 3 részre lett osztva: bevezetés, a sztori veleje, befejezés. A történethez meg voltak adva alapvető dolgok és 30 perce volt minden csapatnak a kihúzott infók alapján egy rövid történetet írni, amit a videóban meg is hallgathattok:


Sokak örömére újfent lezajlott a tombola, így többen is gazdagabbak lettek házi készítésű díszdobozzal, órával, és egyéb fun stuff-al.



Az estét pedig egy orbitális partizás vette át, ahol maga Luna hercegnő és Rarity is részt vet (inkognitóban)! Összességében tökéletes nap volt. Élveztük egymás társaságát, szórakoztattak minket Crutio és csapata, ettünk-ittunk-mulattunk!

Videók:
by Törzs Ádám


by Inchay

by PP

Képek:

Inchay N. Hellwalker & Crutio

1 megjegyzés: