2011. szeptember 18.

Felirat központ - Második évad


Ebből a bejegyzésből elérhető az összes második évadbeli feliratozott videó:



Első rész
A Harmónia Visszatérte


Második rész
A Harmónia Visszatérte 2


Harmadik rész
Nuku lecke


Negyedik rész
Luna előtűnik


Ötödik rész
Nővérek Nagy Napja


Hatodik rész
Cukihimlő


Hetedik rész
Nyerjen a legjobb házikedvenc


Nyolcadik rész
Titokzatos Jótevő


Kilencedik rész
Édes és fenséges


Tizedik rész
Így neveld a kapzsiságod


Tizenegyedik rész
Az Otthon Melegének Ünnepe


Tizenkettedik rész
A Családi Összefogás Napja


Tizenharmadik rész
Kistorták


Tizennegyedik rész
Az utolsó szerszámozás


Tizenötödik rész
Szupersebes Sersűrítő Sokezer


Tizenhatodik rész
Könyv és pánik


Tizenhetedik rész
Szívecskepatanap


Tizennyolcadik rész
Az igazi barát


Tizenkilencedik rész
Állj a patádra!


Huszadik rész
Csak idő kérdése


Huszonegyedik rész
Sárkányküldetés


Huszonkettedik rész
Szelek szárnyán


Huszonharmadik rész
Pónifalvi pletykalap


Huszonnegyedik rész
Torta-tortúra a Barátság Expresszen


Huszonötödik, huszonhatodik rész
Vágtaszegi Esküvő

48 megjegyzés:

  1. mikor körül lehet várni a 2. részt?

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Egy kis apróság a feliratokhoz: nem tudom, ezt az időzítésnél vagy a fordításnál kell-e figyelni - de szerintem mellőzni kéne az olyanokat, hogy egyszerre 4-5 sornyi felirat van a képernyőn. Inkább daraboljátok fel az olyanokat, vagy valami.

    VálaszTörlés
  4. igen ez a dolog főleg akkor volt zavaró amikor az at the gala volt és amikor rainbow dash énekelt legalább egyszerre 7 sor volt

    VálaszTörlés
  5. nagyon várom már a második évad hetediket ^^

    VálaszTörlés
  6. Fel lesz majd téve a 13. is? Mert az youtube-on már fönn van. Csak mittudomén, vmi derpys címmel. De tuti hogy az az. Mert hát megnéztem. És úú, nagyon cuki volt ^^ és ott van a végén hogy feliratot készítette ez meg ez, meg hogy mit csináltatok még vele... aztán meg hunbrony.blogspot.com. szóval ez. ^^

    VálaszTörlés
  7. Öhm, miért ugyanaz a címe mindegyik résznek 12-től felfelé? :D

    VálaszTörlés
  8. Hello lehet tudni mikor lesz fent felirattal a 2.évad 23-24 felirattal? Már láttuk angol szinkronnal már de ezen az oldalon jól nyomják a feliratozást.

    VálaszTörlés
  9. Folyamatban, sajnos mindkét feliratozónk bemondta az unalmast, így nem egyszerű a dolgunk. Most megpróbálunk egy harmadikat.XD

    VálaszTörlés
  10. Hello sziasztok reméléem sokan látátok már a királyi esküvő vagyos a 2.évad 25 és 26-os részét én ma néztem meg elképesztően jó volt és izgalmas.Csak valahogy olyan érzetem lett a rész végén hogy ez nem csak az évad befejező része.
    Kérem ha valaki tud valamit arról hogy folytatják e ezt a fantasztikus animációs sorozatot és jőn a következő évad az írjon mert nagyon be vagyok rezelve attól hogy ez a baljós sejtelmem igaz de lehet hogy csak én vagyok nagyon paranoiás (mivel most úgy tudom hogy Lauren Faust most egy mások projecten is dolgozik a DC-nek és nem tudom hogy most közben ezt a sorozatot még folytatni akarja-e remélem igen mert tényleg nagyon jó és na látjátok nagyon parázom e miatt szoval kérem ha bárkitud valamit e felöl akkir írjon ide valamit légyszi ....köszönöm!

    VálaszTörlés
  11. Most lehet, elég hülyének fogok tűnni, de a második évad eddigi feliratait le lehet valahogy tölteni? Kényes fajta vagyok, én nem szeretek jútúbozni, csak legvégső esetben :D

    VálaszTörlés
  12. Főnix!

    Évad végén kerülnek ki külön a feliratfájlok, addig csak égetve találod meg őket.:)
    De ha szépen nézel rám, és írsz egy privátot, elküldöm.:D

    VálaszTörlés
  13. Helló. Valaki meg tudná mondani mikorra lehet várni a következő részt?(season2 24.episode)

    VálaszTörlés
  14. Sajnos én is csak várok a fordításra. De tudom jó munkához idő kell (meg a lassúhoz is :D).

    VálaszTörlés
  15. Jójó. Ezt értem , de már halálraaaaaaaaaaaaa unom a fejem XD

    VálaszTörlés
  16. Hmm... A torrentben néhány felírat még kissé nyers, vagyis vannak benne angolul maradt sorok (pl. S02E10), az S02E15 pedig még félig sincs kész.

    VálaszTörlés
  17. Bitterman, össze tudnád írni hogy még mely feliratokkal van probléma?

    VálaszTörlés
  18. Hogyne! Eddig amibe még belefutottam:
    S02E12; 175-ös sor, bennmaradt szerkesztői megjegyzés

    Ez pedig talán inkább kekeckedés lesz, de Star Swirl the Bearded fordítása:
    S02E04: Szakállas Csillagörvény
    S02E20: Csillagpödrő Nagyszakáll

    Más téma:
    Már két embernek írtam, hogy a wiki.hunbrony-n mostanra több a reklám, mint a témába vágó lap, és szívesen segítenék a karbantartásban, ha megkapnám a megfelelő jogköröket.

    VálaszTörlés
  19. Nos igen, mások fordították... A Csillagpödrő Nagyszakáll-t használjuk hivatalosan

    a wiki nem az én területem úgyhogy nem tudok abban segíteni

    VálaszTörlés
  20. Ismét vagyok, elnézést, de valaki tudna segíteni, hogy ezek a feliratok milyen verzióhoz passzolnak? Eddig kettőt is leszedtem (előzőleg általam használt verziót meg egy telereklámos vágottat is), de egyikhez sem passzolt, folyton lejátszás közben csúsztak el a feliratok különböző időközönként.
    ^^;

    /Barna Főnix voltam, de változtak az idők, rámborult egy festékesvödör és lett cukijegyemXD/

    VálaszTörlés
  21. Azt szabad kérdezni, hogy milyen verzióhoz vannak ezek időzítve és azokat honnan lehet beszerezni?
    Eddig kétféle helyről is leszedtem hozzá a videót, de egyikhez sem passzolt a felirat, mindig lejátszás közben csúszkáltak ide-oda.

    VálaszTörlés
  22. És jajdejó, hogy elküldte azt, amire azt írta, nem küldte el...:D

    VálaszTörlés
  23. Szerintem ahhoz lehet, amik a torrentben is megtalálhatók. Egy másik release-hez kicsit megpiszkáltam az időzítéseket, kérésre feltehetem valahova.

    VálaszTörlés
  24. Áh, király-király, megvan... elsőre rossz Download gombra kattintottam... :D
    Köffe:)

    VálaszTörlés
  25. Viszont seed-et vagymiaszöszt kérhetnék?... XD Mert azóta egy bit sem jött le :(

    VálaszTörlés
  26. légyszi segítsetek nekem! próbálom torrenten leszedni a részeket a 2.évadból, és már 1 hónapja még mindig csak 21%nál járok..más oldalon megtaláltam a részeket és könnyen le tudom szedni, de nincs hozzá magyar feliratom... el tudná küldeni nekem vki a 2.évad magyar feliratait az emailcímemre? hiába kerestem a neten, nem találtam magyar feliratot a 2.évadhoz, csak itt, de itt meg egybe van a torrenttel...
    dia552@freemail.hu
    kérlek, segítsetek! küldje el nekem vki legyen szíves a 2.évad magyar feliratait! nagyon szépen megköszönném!
    egy kétségbeesett hunbrony...

    VálaszTörlés
  27. Ha megkérhetek valkit seedelne nekem egy kis torrentet, nem tudom letölteni a részeket, ugye Youtuberol meg már nem lehet le szedni

    VálaszTörlés
  28. Egy kis seed-et a 2.évadhoz please

    VálaszTörlés
  29. én vagyok a névtelen
    Van itt valaki? HAhó

    VálaszTörlés
  30. Nekem is el tudná küldeni valaki a második évadhoz a feliratot?
    zsozso4444@gmail.com
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  31. http://data.hu/get/5593513/MLP_FIM_S02_HUN_SUB.rar



    http://data.hu/get/5593510/MLP_FIM_S02_ENG_SUB.rar


    A feliratot bitterman-nak köszönd

    VálaszTörlés
  32. Nagyon Köszönöm Szépen! :)

    VálaszTörlés
  33. ngesrexNekem nagyon rossz, mert szombaton iskola van és nem láthatom a minimaxon szinkronosan, mikor meg ismétlik akkor is suli van!Nem tehetnék az ismétlését legalább délutánra?Olyan hülyén csinálnak meg mindent...

    VálaszTörlés
  34. Hello sziasztok! Valaki esetleg tudna valami más elérhetőséget a második évad feliratos videók letöltéséhez ugyanis ami itt fel van tüntetve az vagy halott vagy nem tölti senki vagy nem is tudom mert 10%-nál megáll és nem mozdul az első évadot pedig simán letudtam szedni ezt nem ezt nem igazán értem. De a lényeg az ha valaki tudna egy másik helyet a honnan többen töltik le vagy valami megoldást akkor azt nagyon szépen kérem írja meg. Előre is köszönöm Kolompos!

    VálaszTörlés
  35. Úgy látszik a második évad leszedésével mindenkinek baja van én is ezért írok valaki aki letudta szedni videóstul mindenestül nem rakná fel valahova ahonnan lelehetne szedni rendesen mert a megjelölt linkelt torrentről esélytelen bármennyien is töltik nem mozdul.
    Én is azt kérem hogy ha van valakinek valami megoldása ide tegye fel ossza meg másokkal akik még mindig ezzel a félholt torrentel szórakoznak.
    Előre 0is kösz!
    Szívhúr.

    VálaszTörlés
  36. ti még a második évadnál tartotok.
    én meg néztem a harmadik évadot és az már érdekesebb

    VálaszTörlés
  37. @Tamás Hécz
    Mikor ezt írtad, már akkor is bőven kész volt a harmadik évad feliratozása, csak még a felirat központhoz nem volt hozzáadva.

    VálaszTörlés
  38. nem tudná valaki megoldani a magyar felirat dolgot? mármint ha valakinek esetleg megvan feltölthetné valahova
    vagy elküldhetné e-mailben is ( kisentoni@citromail.hu ) legalább a torrentet seedelhetnék páran, nekem konkrétan csak a feliratok kellenének, ugyanis magyar szinkronnal élvezhetetlen a sorozat...
    köszönöm előre is

    VálaszTörlés
  39. Nekem is csak a feliratok kellenének, légyszi valaki seedelje.
    Előre is köszi

    VálaszTörlés
  40. Ha nem túl nagy kérés, kérlek seedeljétek a 2. évad részeinek torrentjét, 2 hete várok és semmi. :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A torrentek nem működnek, és több mint valószínű, hogy már nem is fognak. A harmadik évad oldaláról viszont letölthető az összes rész, csak tekerj a lap aljára.

      Törlés
    2. Miért nem tudom letölteni a 2. évad feliratait? És ezt hol lehet letölteni :O

      Törlés